26 Ağustos 2007 Pazar

Köpük ve Tırmık

Geçen hafta Köpük bir arkadasımla parkta yürüyüse cıktı. Arkadasımın bana anlattıgını size aktarıyorum.Büyük kedi, yavru kedi tırmığı kovalıyor. Tırmık gelip köpüğün arkasına saklanıyor. Köpük buyuk kediyi havlayarak kovalıyor. Daha sonrada tırmıkla koklansmaya baslıyor. Tırmıgı eve getirdi kopuk ve arkadasım. bir haftadır birlikteler. Sizlede bu guzel olayı paylasmak istedim.A ma kediyi beslemek istemiyorum. cunki kedi buyudukce sanırım kopuge zarar vericek. Arada kavga ediyorlar. Yicek, oyuncak kavgası. Kedi kopugun mamasını yiyor ve onun mamasının içinde yuvarlanıp duruyor. Tırmık çok akıllı ve cadı. Köpüğün elinden oyuncakları alıp tırmık atıyor. Şuan köpük kendini savuna biliyor. Ama sanırım tırmık biraz buyudugunde kopuk kendini bu kavgalarda koruyamıyacak.Şuanda tırmığa yuva bulmaya calışıyorum.sizdende guzel haberler bekliyorumBilge Kucukcal
Bu köşeye yazılarınızı göndermek için meralolcay@mynet.com

Hiç yorum yok: